Populära inlägg

lördag 24 januari 2009

S´te Therese living


I April öpnnar jag min webbutik om allt går som det ska.I den hoppas jag kunna sälja Franska antikviteter(kommer först i Maj-Juni) Kommer att blanda gammalt med nya väl utvalda och vackra ting till hemmet.Att ha ett vackert och personligt hem som man trivs i är viktigt..


Detta har varit en dröm som jag haft i 8 år och jag känner att om jag inte provar kommer jag att ångra mig hela livet.


Kommer också senare att ha mitt eget hem som showroom.


Min butik kommer att heta S´te Therese living


Ni får jättegärna komma med förslag på vad ni vill se för varor i min webbutik

23 kommentarer:

Evas sida sa...

Hej, första gången jag är inne hos dig och läser, vad spännande att öppna eget över webben, önskar dig lycka till.

LantlivsAnette sa...

Åhh vad spännande..
Jag skulle vilja se, vita soppterriner, vitt porslin, gamla kyrkoljusstakar, burar, speglar med nött gammalt glas m.m i din butik !!
Lycka till
Kraam Anette

Jenny Oak Fae sa...

SÅ roligt, vad glad jag blir för din skull!!!

: )

Jag skulle vilja se Madonnor, Jesus-figurer, helgon (St Therese är just min favorit..!), kors, krucifix och radband...

Lycka till!

KRAM, Jenny

<3

My home is my Castle sa...

Oii så spennende :)
Gleder meg til å se butikken din...

Klem,Kari

Heidi-anitha sa...

Ja... endelig... håper håper veldig at du kommer til å levere til Norge.. og jeg blir fast kunde:) please!!!

Du har virkelig teften for det vakre i livet.. Elsker din blogg helt fullstendig! Navnet er kjempefint, og passer godt til stilen din..

Håper på madonna bilder, lysestaker, gardiner, melsekker, sjablonger og lysekroner...

Ha det så godt..
stor klem White vintage

Millas hem sa...

Ja, det lär inte bli svårt att hitta något i den butiken, du har så god smak för fina detaljer!

Kram Camilla

Mitt hvite hus sa...

Så spennende, helt enig med deg. Ikke la være å sette drømmene ut i livet. Her er det allerede nevnt de ting som jeg kunne tenkt meg. masse lykke til Klem Kerstin

Tulipa sa...

Vad mycket spännande och vackert!
Så kul att du satsar på din dröm!
Åker du iväg till Frankrike för att hitta de speciella fynden eller du finner det hos leverantörer i Norden?
Jag var i en butik idag, med mycket speciell atmosfär och de använde sitt hus, en del, som butik.
Det var underbart i gammal stil och massvis av handplockat shabby...
Ifrån köket doftade det hembakt från nya Jeanne D`Arc magasinet...
Det var en härlig lördagsutflykt!

Kram Mariette

Anonym sa...

Du har ett inte så dumt hem själv...

Katterna är fina.
jag gillar att du behållt taket i omålat trä.

Låter spännande med egen netbutik.
Det är ju bara att prova.

Jag råkade själv ut för att hitta min bild i någon annans blogg, utan att nämna var den kom ifrån. Kändes inte så kul,så man ska nog vara noga med att be om lov, eller uppge ursprung.

Bilderna från ditt eget hem är så inspirerande. Du har verkligen gått hela vägen med den franska stilen!

VINTAGELINE sa...

Så spennende.
Jeg vil gjerne se gamle franske kirkestaker,gamle madonnaer, hvitt porselen og glass, prismekroner,gammelt fil de fer,gamle fattigmannssølvlamper og lysestaker og ja.... melsekker - altså riktige gamle franske saker, og ikke loppissaker.
Gleder meg, og handler gjerne hos der om du har slike saker som du har i ditt hjem ( og om prisene er bra selvsagt)
Lykke til
Klem Line

Lilla Trollbacken sa...

Hej Susanne!
Vad spännande det ska bli med din webbutik. Det kommer säkert att gå jättebra! Du har säker stil och smak!
Kram
Gabrielle

Rosengårdens Inredning sa...

Hej Susanne!
Önskar dig lycka till av hela mitt hjärta ;)
Jag har precis stängt min lilla butik som inte alls var lönsam...men trivsam ;)
Hoppas det går bättre för dig!!!!
Kraaam Malin

Unknown sa...

HEI!Takk for så hyggelig kommentar på min blogg. Du har en veldig inspirerende blogg selv og jeg ønsker deg all lykke med nettbutikken.
Vi sees garantert igjen!

Klem fra gunn

hagagården sa...

HEJ
Åååå aå roligt o spännande med en ny vebbutik,ska bli spännande att se vad du har till försäljning.
Lycka till med din butik.
ha det så gott
ninni

johanna sa...

Hej
Men gud vad roligt!!!! Jag vet att du kommer att ha så mycket fint!
Kraaam

Birgitta sa...

Är avis. Lycka till.
Kram Björklyan

gamla skolan sa...

Hej ! Du har något att hämta hos mig om du vill . Tack för att du inspirerar mig ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Bygatan sa...

Men så roligt, det ser jag fram emot! Den blir nog jättefin! Jag skulle vilja se franska tyger och täcken.

Lycka till, kram Lena

Goa sa...

Grattis susanne!
Åhhh, så roligt!
Just så som du säger...man ska följa sitt hjärta! Och du kommer att bjuda på massor av gobitar...det vet jag!
Ser verkligen framemot detta!

Lycka till vännen!

Stor kram...

Vintage sa...

Jag vill tacka för alla goa lyckönskningar!Kraam susanne

r e b e c k a sa...

Hej, kul att du hittade till min blogg! :)
Låten som spelas först när man öppnar min sida är med Glasvegas , om du rullar ner lite hittar du spelaren till vänster.
Nu ska jag kolla in din blogg, ha en skön kväll! :)

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

SÅ roligt! Lycka till med din nya butik!
Kram
marie

Home No.1 sa...

Hej där...fler som är inne på webbutiksspåret lycka till med din!
Och lägenheten är ju underbar skulle vilja se den live!
Kram annica.