Populära inlägg

lördag 27 mars 2010

Inspiration!

Vacker bild lånad från nätet!
Ninas gamla kök

Vintage by nina Ninas underbara sovrum











Har för tillfället ingen kamera så det blir tyvärr inte så mycket bilder från mitt hem på ett tag.Ni får istället njuta av vackra inspirationsbilder lånade från nätet.





Håller just nu på att ändra lite i sovrummet.letar efter 2 vita järnsängar (helst franska givetvis)Sedan är det badrummet som står på tur. Ha en underbar Lördag! Kramar Susanne





8 kommentarer:

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Tack för titten inne hos mig!!

Ljuvligt inspirerande bilder...

Ha en fin helg!
Varma kramar
Linda

rustik charm sa...

Helt underbara bilder:)Lycka till i ditt letande och jag önskar dig en härlig helg.

Kram Kristina

Made in Persbo...Carina sa...

Å vilka härliga inspirerande bilder du visar.
Första bilden är ju heeelt lovely! Ninas hem vackert som alltid :)
Har förresten reserverat en fransk läckerhet hos henne. Ska dit och hämta den på fredag och wiiii så jag längtar!!!!

Kram, Carina

Lilla hjärtat sa...

Vilka underbara bilder du bjuder på.
Ha det gott
Kram A-K

Vintage House sa...

ljuvliga bilder:) ninas hem är alltid en inspiration..
kram
sandra

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej
Väldigt vackra bilder.
Bilden här under där det står Skodder är det från ditt hem?Jättesnyggt.
Ha det bra.
Zara

Magdalena sa...

Å vilka underbara och inspirerande bilder jag hittar här hos dig!
Tack för din varma kommentar hos mig!
Ha en skön söndag
Största kramen
Magdalena

Anonym sa...

I love winter white. So beautiful.
________________________
American Actor HD Wallpapers