Populära inlägg

söndag 28 mars 2010

Restips! vackra Sorrento& Amalfikusten






















Sorrento & vackra Amalfikusten! Det är sagolikt vackert som en saga,man nyper sig i armen hela tiden för man kan verkligen inte fatta hur något kan vara så vackert....Där finns hur mycket som helst att se. Sorrento,Capri,Pompeji,Hela vackra Amalfikusten med vackra Positano,Amalfi m.m.Jag vill gärna dela med mig av det här till er mina kära bloggvänner. Vi har varit i Vackra Toscana med Florens,Pisa,Siena m.m,.Vi har varit i Rom,Venedig ett antal gånger & Sorrento med Amalfikusten och jag är djupt förälskad,längtar dit hela tiden... Hoppas att ni haft en underbar helg! Kramar Susanne

10 kommentarer:

Helena sa...

Så vackert! Vilka färger!

Amelie sa...

Ser helt fantastiskt ut! Håller på att planera resa till sommaren, kanske kan passa på att åka dit!
Tack för en fin och inspirerande blogg! Hälsningar Amelie

Anneli sa...

så himla mycket fina bilder...helt underbara, jag älskar hus, brukar måle en del på mina tavlor...
kram

Marie sa...

Helt underbart! Prata om att tiden står still!
Jag längtar efter att ta en tripp söder ut och detta var inget dumt tips... det skall jag lägga på minnet.
Kram Marie

gamla skolan sa...

Vi har pratat om att åka dit .Var i Toscana för två år sedan , i Florens . Är förälskad i Italien , just Amalfikusten , ska ju vara så vacker och det ser man ju på dina bilder ! Kramar Susanne / den gamla skolan ♥

Millygarden sa...

Åh vilket härligt resemål du visar bilder ifrån! Dit hade jag gärna åkt för för lite vila nu!

jo reportaget ifrån sköna hem är ett äldre, tror det var tre nr sen, är inte helt säker!

kram Marina

Millygarden sa...

Åh vilket härligt resemål du visar bilder ifrån! Dit hade jag gärna åkt för för lite vila nu!

jo reportaget ifrån sköna hem är ett äldre, tror det var tre nr sen, är inte helt säker!

kram Marina

Min Still By Maia sa...

Vi var der på bryllupsreise!
Just love It.

God påske!

Klem fra Maia

LOPPISLIV sa...

Godmorgon Susanne! Härligt att du är tillbaka igen. Ohhh så härligt restips, det ser verkligen ljuvligt ut. Vet ju att du älskar Italien, själv har jag bara varit där en gång när jag var ung, kanske dags för ett återbesök :-) Fina inspirationsbilder du visar. Den där man ser ditt vardagsrum och dina skoddar är underbar!!! Ha en fin dag. Kraaaam Paula

PS: Jag behåller nog rosorna dvs sovrumstapeterna ett tag till, min väninna säger likadant som du nämligen att jag inte får byta ut dem...hihihii DS!!

Min plats i solen sa...

Vilka ljuvliga bilder! :) Man vill bara åka dit på en gång. :) Det var längesedan jag var Italien nu och jag vill så gärna återvända snart. Ett underbart land! :)

Ha en riktigt fin påskhelg och sköt om dig!
Kram Lotta