Populära inlägg

måndag 19 januari 2009

Längtan

Från min trädgård
Papper att lägga i skåpen som doftar engelska rosor hos Syster lycklig

Pioner i massor vill jag ha Greengate






Underbara engelska Constance spry




Bild från Lantliv,ett växthus att drömma i..












Jag längtar till våren & sommaren och har börjat planera för vilka rosor som ska köpas in till min rosenträdgård.Rosor köper jag här http://www.floralinnea.com/ & http://www.koggensrosor.se/



Ni får gärna bäddra neråt och svara på min lilla marknadsundersökning ang Franska antikviteter



Visar lite inspirerande bilder...och hoppas att ni verkligen blir inspirerade.Jag vill inspirera till ett ökat rosintresse...Kraam Susanne

22 kommentarer:

Sologbolig sa...

Åja, eg ble inspirert. Gleder meg sonn til våren og sommaren. Eg likar ikkje vinteren, det er så vått og kaldt. Så koselig blogg du har. Ønsker deg ein fin dag !

Veronica sa...

Åååå, så underbara bilder! Det där växthuset skulle jag INTE tacka nej till! Jag har fått nya Impecta katalogen i veckan so var. Oj så mycket fina blommor!!!


Kram Veronica

Mitt hvite hus sa...

Så nydelige bilder. Inspirert blir vi iallefall. Og lengter etter våren gjør vi også0)

Klem Kertsin

Bygatan sa...

Ja nu vill man ha vår så man gå ut i trädgården. Ska genast kika in och kolla på rosor, vill gärna ha några vita och några rosa. Bor i zon V.

Tack för tipset, kram Lena

Weißer Vintagezauber sa...

Hallo the pictures are beautiful.The roses are very very nice.LG,from Elke. :) :) :)

♥ Anna Wais ♥ sa...

Ohh jag längtar till våren jag med! Så trist när det är så mörkt och kallt! Och idag började det snöa...och det hade varit ok om snön hade varit kvar, men det blir ju bara slask på en gång! =(

Jättefina och inspirerande bilder du visar! Får mig verkligen att drömma mig bort till en skön sommardag!

Kram på dig

Anna

Strömkarlen - Vitavillan sa...

Du visar så vackra bilder,din blogg är verkligen ljuvlig!
Kram Marlene

Dorthe sa...

Hejsa...
Dejlige inspirerande bilder
du viser.
Ja... jeg glæder mig også til våren og sommaren.
Vinteren er også dejlig, meeen her mangler lidt sne;-)
Ønsker dig en god uge.
Klem Dorthe

Bygatan sa...

God morgon!

Va kul att du gillar min blogg!
Självklart får du låna bilder, vilken du vill.

Ha en bra dag, kram Lena

Annie - Annalunda sa...

Rosenintresset har jag...men efter att ha läst ditt inlägg och tittat på alla hääärliga bilder så längtar jag ännu mer!

Jag håller också på att fundera på vilka rosor som ska beställas hos Koggens.

Kram Annie

Veronica sa...

Hej! Tack för kommentaren inne hos mig :)
Vilken härlig inspirerande blogg du har! Så mycket fin inredning och underbara kort!

Ha det så bra idag!

Kram på dig

Martina Andersson sa...

Hej kikar in och beundrar vilken fin blogg du har hit kommer jag igen Kram Tina

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Men vilken fantastiskt inspirerande blogg du har , här fins ju hur mycket som helst att kika på !!!
Tack för den goa kommentaren inne hos mej :-)
Kram/Lotta

alicelilly sa...

Nu pratar vi INSPIRATION i mängder!!!
Underbara bilder och jättefin blogg!
Kram på dig...

LOPPISLIV sa...

Mmmmmm rosor i alla de former, så vackert. Visst längtar man efter våren och värmen nu. Framförallt efter ljuset och solen...Ja du fick info mailet du också såg jag. Ska vi börja planera lite smått för en tripp till inspirationshuset i Ängelholm??? hihi. Vi lär bli sååå sjuka tror jag :-) Ha en fin onsdag. KRam Paula

Kristin sa...

Hej du! Tack för din gulliga kommentar hos mig, det värmer! :-) Du har en så fin blogg och de här bilderna var ju träffsäkra... gick rakt in i hjärtat på mig som längtar så mycket efter våren nu!!!!

Kram!

Sjarmerende GJENBRUK sa...

Hei og takk for hyggelig kommentar hos meg i min blogg. Jeg kunne flyttet rett inn hos deg....du har en nydelig stil og smak. Ha fortsatt en fin uke...fra Hanna

Betty sa...

Nu kliar det ända ut i tårna på mig , så härliga bilder !

Kram Betty !

Jenny Oak Fae sa...

Ja, Panduro har en jättebra webb-butik!

: )

KRAM, Jenny

<3

Lilla Trollbacken sa...

åh vilka vackra bilder. här längtas det oxå till vår och sommar! Är så trött på denna kyla nu!'
Kram
Gabrielle

Rosengårdens Inredning sa...

Hej Susanne!

Åhh, vilka härliga rosbilder du visar...nu längtar jag ännu mer efter våren....
Hoppas allt är bra....

Kraaaaaam

♥ Anna Wais ♥ sa...

Hej på dig!

Det finns en liten överraskning till dig inne hos mig!

Kram kram

Anna