Populära inlägg

tisdag 9 september 2008

Köpes

Snälla! Finns det någon som tröttnat på sina gamla Vakre hjem från 2005&2006.jag köper dem gärna!


























Visar lite underbara bilder från Butik sophie iigeen!

Är såå sugen på lite mer gammalt i mitt hem,det är såå vackert.
Visst är det vackert med bara vitt,men själv kommer jag nog att ta in mer &mer bruna nyanser i mitt hem,mer gammalt efter hand som hos alla dessa danska antikhandlare..
Atmosphere i Göteborg är bara helt underbar!
Kram till er alla och tack för att ni besöker mig!Lämna gärna en kommentar om det är något ni gillar så blir jag jätteglad..









3 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

UNDERBARA bilder!!! Jag önskar själv att jag hade upptäckt Vakre Hjem tidigare...jag har typ bara de 4 senaste numren dessvärre...

KRAM, Jenny

<3

Fredrika sa...

Hejsan, vilken bra ide att annonsera efter gamla Vakre Hjem. Om det är många som hör av sig får du gärna skicka dem vidare till mig! Som vanligt SÅÅÅ fina bilder!
/Fredrika

Millas hem sa...

Hej!
Tack för titten hos mig, blir också väldigt glad för kommentarerna! :)

Du skrev precis det jag tänker, jag vill också få in den lite "ruffare" mörkare stilen, fast tillsammans med det ljusa och fräscha förstås!
Hemmet blir lite mer levande på något sätt. Eller är det nu när hösten är på ingång som gör att jag verkligen vill ha mer brytning till allt vitt.
Hursomhelst...Atmosphere, ja jag säger bara det, det är en butik som har den "rätta" robusta känslan, håller absolut med dig!
Enligt bilderna alltså, för när jag varit i Göteborg och tänkt göra ett besök så har butiken haft stängt tyvärr! Men affärsinnehavaren verkar helmysig och har sagt att det är bara att ringa så kan hon öppna! Hur snällt är inte det?!!
Har tyvärr inte så gamla V.H! Men återkommer om jag vet någon som har!
Ha en trevlig kväll!
Kram Camilla