Populära inlägg

lördag 3 oktober 2009

Rosor och house doctor m.m


Det otroligt vackra dokumentet från Petit crapaud

Otroligt vacker lampa i fattigmanssilver.Ger ett underbart sken!


Kyrkoljusstake house doctor.Finns i min nätbutik.



Fransk kyrkoljusstake från house doctor




Fransk ljuskrona house doctor! Såå vacker





house doctors vackra kyrkoljusstake kan beställas hos mig...Bild Magasinet






Dessa fina gardiner från house doctor kommer snart! Förhandsbeställ susanne.kuggeboda@telia.com







Petit crapauds fina schabloner finns i min butik








Den underbara Austin rosen Leander till salu 130 kr.Den underbart doftande och remonterande rosen Rose de rescht 125 kr

3 kommentarer:

OlgaA sa...

Den där "dokumentet" tyckte jag om=)

lottens vita och gröna sa...

ljuvliga ting, önskar dig allt gott! varmkram lotten

Vit som snö sa...

Underbara saker! Jag är ju sugen på dokumentet. Vi får se...
Kram Cilla