Populära inlägg

tisdag 8 juli 2008

Kärleken till Fransk inredning































































































































Idag visar jag de fantastiska hemmen som startade min kärlek till fransk inredning.Kikis & ninas underbara hem .Efter att ha sett dessa så var jag helt såld...Kärlek vid första ögonkastet,en inredningstil som ger ro i själen,såå vackert. Ninas fantastiska hem har varit en stor inspirationskälla för mig.dessa bilder är från tidningen Allt om kök och bad,där Nina också skriver kåserier.www.vintagebynina.com















3 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Älfgärdet sa...

Det var just dessa 2 hem som först också satte min värld i gungning! Ljuvliga.

Jenny Oak Fae sa...

LJUVLIGA hem !!!

: )

Kram, Jenny

<3