Populära inlägg

tisdag 17 augusti 2010

Schäfern! En kärlek jag inte kan vara utan..











En gång Schäfer alltid Schäfer! För mig har det varit så,men jag föddes nog med en schäfer på näthinnan tror jag. Att Schäfern är Sveriges populäraste hund om och om igen säger en del....En fantastisk hund som är otroligt vacker. Schäfern är en enmanshund och riktar sin lojalitet och hängivenhet till en person/ familjen,en kärlek jag inte kan vara utan,min bästa vän.En underbar familjehund,men en Shäfer måste få jobba för att må bra... och fostras med en fast hand. Min nya hund föds i början av September,så jag har det också att se fram emot. Nu åker jag snart på semester till Italien & Frankrike. Vi ska besöka Amalfikusten med Sorrento,Capri,Positano,Amalfi.Pompeji mm Efter det blir det 3 dagar i Rom. Vi avslutar med en vecka i Frankrike. Det känns skönt att få komma hemifrån efter sorgen med Nero.. Äldsta sonen passar hus & djur..... Tack till alla er som besöker mig! Ett extra tack till er som tar sig tid att kommentera.Utan er hade jag gett upp för länge sedan.




Har själv haft dåligt med ork att kommentera på sista tiden.Vi får hoppas att lusten kommer tillbaka snart! Kramar Susanne Om ni är intresserade av att köpa något så maila mig så hör jag av mig så fort jag kommer hem!

8 kommentarer:

carrosblogg sa...

mamma riiing mig! viktigt :) kram

Anki sa...

Tack söta för titten hos mig!
Det där med att inte kunna leva utan...känner jag så väl igen! Min kärlek riktar sig till rottisarna...mycket tid och jobb är det, men värt varenda sekund!
Å gud så gott med en liten "bebbe", å det ska bli så roligt att få se bilder på det lilla monstret, hihi!
Må så gott på semestern och sköt om dig!

Kram Anki

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ så skjønn da... valper er bare så herlieg... har selv to hunder.. en Berner Sennen jente på snart 8 år.. og en liten jaktlabrador gutt på 5 1/2 mnd...

en fantastisk herlig tid..

skjønner du gleder deg..

kos deg på ferien..

klemmer =)

Älskade pion sa...

Tack för titten inne hos mig,välkommen tillbaks.Kram Ulrika

LOPPISLIV sa...

Hoppas ni får trevligt på er resa, skönt att få komma iväg. Vad spännande med en liten valp i antågande i höst. Ha det nu så gott. Kramis Paula

Hannis sa...

Så sorgligt med din älskade hund!
Förstår att det känns.
Men sol i sinnet med en ny familjemedlem så småningom ändå=))

Nu blir jag lite ytlig igen...
Vet du, jag undrar hur man gör om man vill beställa ett sånt där fint duschdraperi? Och vad det kostar?Hittar inte din mail någonstans.

Hoppas att resan är fin!
Kram Hannis

Handgjorda drömmar sa...

Vilka underbara bilder.... Vi har precis tagit beslutet att det ska bli en ny familjemedlem hos oss. Jag o maken har bara varit lite oense om ras... Min man kan bara stämma in i "en gång schäfer - alltid schäfer". Själv har jag haft Golden och skillnaden där är ju ganska stor... tror jag. Men det lutar nog mer o mer åt att det blir en liten schäfer här oxå. Å när jag såg dina fina bilder så kan man ju inte säga annat än att de är alldeles bedårande!
Må så gott!
Kram Marie

Jejje sa...

oj,va spännande med valp:)är så kul med hundar.Själv har jag 3 st(jämt hund +2 plottar) ha en härlig vecka/kram