Populära inlägg

måndag 16 juni 2008

Längtan












Vi planerar just nu en resa för hela familjen till Italien.Vi kommer att resa i September nästa år och kommer att börja vår resa i Sorrento vid vackra Amalfi kusten där vi besöker Pompei,Capri m.m.Sedan blir det 2 nätter i fantastiska Rom.
1 vecka i Toscana och bilderna visar Cortona,en liten men fascinerande stad i provinsen Arezzo.Här bor Frances Mayes som skrivit böckerna Under Toscanas sol och bella toscana,är så sugen på att bo just där....Vi avslutar i Caorle en underbar semesterby,där vi kan besöka underbara Venedig.



6 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

oh låter som en dröm, ha det gott, visst hr mina pengar kommit till dig? varmkram lotten

Gårdsromantik sa...

Vilken härli resa det kommer att bli.
Just själva planeringen r ju en av de bästa delarna av en resa.

Kram Maud

Anonym sa...

Å så härlig resa ni har framför er. Min man var där förra året med jobbet (tyvärr kunder jag inte åka med) och det var visst helt fantastiskt. Han besökt allt du nämnde...

Kram Kram

Jenny Oak Fae sa...

Capri är helt LJUVLIGT !!!

Kram, Jenny

<3

Krusidull sa...

Förstår att du längtar.
Låter som en härlig tripp.
Kram
Krusidull

Elsa sa...

Wow! Härlig resa, säkert! Jag älskar Italien, maten speciellt.

Jag har varit i Sorrento samt Capri och Amalfi kusten. Rekommenderar!

Elsa