Populära inlägg

måndag 21 september 2009

Inspiration och lite annat

Kyrkoljusstake från house doctor med vita porslinsrosor 1500 kr finns till salu i min vintage blogg. Ljusstaken hittar du i min vintage blogg www.susannesvintage.blogspot.com Bild http://www.landstil.com/
Denna vackra ljuskrona finns att förbeställa i min butik..Bild lånad av http://www.landstil.com/




Ett av dom första danska hemmen som inspirerade mig ägs av Kiki Dantved(tror jag stavat rätt)också ägare av Petit crapaud.



Denna bilden är såå fin.Vet tyvärr inte var den är hämtad..




Vacker bild från den fina bloggen http://www.white-old-vintage.blogspot.com/ Den vackra shablonen finns i min butik...Även schabloner från Petit crapaud





4 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Nyydelige ting og bilder :)

Klem,Kari

Millas hem sa...

Hej Susanne!

Ja, den bilden hos Kicki Dantved är också för mig en sån där bild som har etsat sig fast. Jag bara älskar det reportaget, har du numret på tidningen?
Måste leta upp det igen! Var det i Lantliv, eller Drömhem?

Kram så länge!

C

LOPPISLIV sa...

Hej Susanne! Din kyrkoljustake är sååå fin. Härliga bilder du bjuder på, håller med dig...som sagt det där hemmet som hon har Kick Dantved, det är så vackert, en riktig inspirationskick får man. Har sparat alla reportage från hennes hem, har flera sidor nu som jag kan titta i om och om igen :-) Ha en toppendag. Kraaaaam Paula

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej
Oj så mycket vackert du visar oss.
Jag vill gratulera dig till ert bröllop, så underbart.
Ha en bra helg.
Kram Zara