Populära inlägg

tisdag 15 september 2009

Härlig inspiration & Köp

När jag besökte Nina så passade jag på att köpa mig en julklapp!En helt underbar gammal gine från Belgien......Ginen på bilden är inte min,de underbara bilderna är lånade från den fantastiska bloggen www.white-old-vintage.blogspot.com


Mitt senaste köp! En Fransk patinerad ängel i barockstil 73 cm hög...


Smyckeshållare & vacker spegel Vintage by nina








En ljuvlig fågelbur från Kronen





Denna vackra bild visar hur man kan använda skodder...Annars kan man ställa dem mot väggen eller använda dem till fönsterluckor.Bild Sköna hem,Visst är det vackert!






13 kommentarer:

Millas hem sa...

Jaaa, det är vackert!!!
Blir alldeles sjuk.

Kraaaam

gamla skolan sa...

Så jättefint , allt ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Viveka i Bläckhornet sa...

Dina bilder är dregel varning!

Kram Viveka

Kallholmen sa...

Vilka underbara saker du visar.
Kropparna längst upp var ju hur fina som helst!
carolina

Rosengårdens Inredning sa...

Hej Susanne!

Jättefina saker du köpt, kommer passa fint i ditt franska hem.
Ha det gott/Kram Malin

Vitt o Vältummat sa...

Två nya ord för mig: gine och skodder...Fina saker du visar
Kram/Åsa

LOPPISLIV sa...

Ja den bilden är underbar, har det reportaget och kan titta på det hemmet hur länge som helst. Ljuvligt!!! Så mycket fint du visar, heter de Gine, provdockorna? Väldigt vackra är de ialla fall, står också högt på min önskelista...hmmm tycker det står mycket på den där listan just nu...lustigt för den minskar aldrig bara fylls på med mer och mer vill ha saker...hihi Ha det bäst Susanne. Kraaam Paula

Unknown sa...

Hej Susanne!

Tack så jättemycket för kommentaren hos mig !

Ska höra med Linus om han har några planscher, jag vet att det är nån som ska köpa av han iaf.
Hör av mig när jag kollat med honom!

Kram :)

Lilla Blanka sa...

Hej!

Har suttit och "bläddrat" fram och tillbaks nu i både din blogg och i din webshop :)

Du visar så mycket fint och nu var det ett tag sedan jag var här. (min bloggtid bara krymper o krymper...)

När kommer reportaget i Aftonbladet tror du? (vill inte missa!)

Ha en jättefin helg!
Kram
Mia

LOPPISLIV sa...

Godmorgon! Så härligt för er att få taket klart, jag vet ju att du längtat så efter det. Blir fint va? Du har fullt upp då med andra ord :-) ja usch vad lat jag var igår, men det var alldeles för vackert väder för att ta sig för något vettigt. Men idag nu strax måste jag börja städa lite, det går inte att bludna längre....hihi
Dimmigt ute här idag, men det ser ut att lätta lite nu, undrar om solen tittar fram under dagen? hoppas det.... Ha nu en underbar söndag, Kraaaam Paula

Marie sa...

Det där reportaget är ju helt underbart, vet inte hur många gånger jag har läst det!

Så otroligt mycket vackra saker du har köpt Susanne, tänk så mycket fint det finns! Ängeln är ljuvlig!

Ha en bra vecka!
Kram Marie

Mejrams! sa...

Tack för omtanken Susanne, den värmer. Tyvärr så har min lilla Loppa inte kommit hem ännu och vi har varit ute hela dagen idag och letat samt delat ut flygblad. Nu lever jag på hoppet. Kram Merja

My home is my Castle sa...

Vakkert, vakkert, vakkert :))

Klem,Kari