Populära inlägg

torsdag 12 mars 2009

Önskemål







underbart från Maria Liliegren,hennes keramik är som en dröm..



Mina leverantörer kommer från Början att vara House doctor,Jeanne darc living,Maria Liliegren,Petit crapaud. Kommer att satsa mest på antika franska saker,men då jag ännu inte vet hur mycket jag kommer att få tag i så blir det lite nytt också,men endast sånt som jag gillar själv....Min förhoppning är några andra leverantörer framöver och jag vill också sälja Tolix stolar.








Om ni har några andra önskemål från mina leverantörer än det jag visar så låt mig veta...Jag lysssnar på mina kunder.

7 kommentarer:

faire un songe sa...

What a beautiful crockery you put the picture here.
Very attractive
Greetings Hetty Holland

Anne-Lie sa...

Hej!
jättefin blogg du har!!Och muggarna kommer jag definitivt att köpa av dig,älskar dem!!!!
Kram och lycka till
Anne-Lie/arturochgerda.blogspot.com

gamla skolan sa...

Ja ! Hennes keramik är helt underbar ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Mitt hvite hus sa...

Så vakker keramikk..de koppene på det første bilde likte jeg veldig godt=)

Klem Kerstin

Rumour has it sa...

Great china and really unique. Beautiful!

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej Susanne.
Du har verkligen en fin blogg jag har den sparad på min blogg.
Var är bilden tagen på rosorna.
Helt ortoligt själv har jag en loise odier i en hink som jag övervintrar i min källare, här i norr är det på gränsen för att man ska klara dem utomhus, men jag ska gräva ner den i sommar ute och se hur det går.
Keramikkopparna som du har visat här på din sida.De är helt underbara
Ha en trevlig helg
Zara

Birgitta sa...

Oj Oj vilket fint porslin.
Ha en trevlig helg.
Kram Björklyan