Populära inlägg

fredag 6 mars 2009

Honning & Flora och nytt köp

Köp hos Butik Sophie
Ett ljuvligt rostigt kors finns i Honning & Floras nätbutik

Denna underbara ljuskrona har jag suktat efter sedan jag såg den första gången,den är helt ljuvlig och helt i min smak..


Den underbara danska butiken Honning & Flora har öppnat en nätbutik http://www.honningogflora.dk/



Och butikens ägarinna har startat en blogg http://www.honningogflora.blogspot.com/ Butiken är bara så vacker.Var på besök i butiken i oktober när jag var på bloggträff.

Ha en underbar Fredag! Kraam!

6 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Oh så mye fristelser...vil ha,vil ha:O)Go`helg til deg fra Maliva

Sologbolig sa...

Så vkre ting. Lysekrona var kjempefin. Eg skal kjøpe meg ei lysekrone og leiter og leityer etter ei som passer. Denne var midt i blinken. Ønsker deg ei fin helg !

Unknown sa...

Åh så vackra saker du visar för oss!! Jag vill ha!!! ler.
Kram Petra

Mitt hvite hus sa...

Så mye vakkert...blir litt svak nr jeg ser det rustne jeg... det er bare så vakkert ;O=)
Ønsker deg en fin helgO=)
Klem Kerstin

Tulipa sa...

Kikar in och njuter av dina bilder!

Kram!

Loppis Lycka sa...

Vilka vackra saker du har! Ljuskronan är så underbar.
Kram Josefine