Populära inlägg

tisdag 11 mars 2008

Hos oss


6 kommentarer:

Deaconess sa...

Hej! Ja visst är dom sköna...Kent. Var såg du dem någonstans??
Tycker dom är ännu bättre live än på skiva. Annars så ser jag du har schäfrar..det har jag också haft..2 st...och du gillar fransk inredning..jag också..har ju mina släkt-rötter i frankrike.....;)
VArifrån e du då???
Kramkram från KaptenskanO

Rosengårdens Inredning sa...

Hej Susanne! Du får gärna låna HOME bilden, bara du skriver var den kommer ifrån, för det är "vår egen" design och tillverkning på dem....
Va roligt att se lite från ditt eget hem... fina saker å mysigt du har det...
Kram Malin

In my house sa...

Hej igen!!!
Nu va där ju en massa bilder ifrån ditt hem,,, missade jag dom innan?
JÄTTEFINT juh,, verkligen! Jätte bra smak du har,,, ljuvligt med gamla dokument...
Kommer du här ifrån? Och får man fråga åldern? :)
Kram!

In my house sa...

Du vet,, man blir ju så nyfiken! och speciellt på dig som bor i Ronneby oxå...
Jag jobbade på Maxi innan,, så på så vis känner alla igen mig och jag brukar komma ihåg mina gamla maxi kunder, som jag faktiskt saknar!!!
Kul att det finns en likadan inrednings-toka här i trakterna!!
Kram
(många inlägg de blev idag,med risk att jag känns tjatig)

Deaconess sa...

VA??? Nu skojar du??!! Är du OCKSÅ gift med en sjökapten?? VAVVA???Sluta...hahahah...kanske gubbarna känner varann?? hahahahha....vilket rederi??
Nämnen..du skämtar???
Jaaa....skulle duinte bo så långt borta kunde man ju öppna. Jag har haft en slags hemslöjdsaffär med keramik & Café för lääänge sedan..så ny e man ju inte i buizzen!

LOPPISLIV sa...

Hej! Hittade hit via bloggen in my house...Vad kul....du ser ju ut att ha ett jättefint hem....gillar precis som du den fransk/danska lantliga stilen med vitt vitt vitt...och Nina Hartmanns hem som är en sån inspiration...hit kommer jag gärna igen...Ha det gott..Kram Paula