Populära inlägg

torsdag 27 mars 2008


President de seze underbar Gallica ros

4 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Japp...underbar rosor!!!!
Nu läääängtar man till trädgårdstajm juuuuuu!!!
Såg golve med texten på ..såååååå VaCKERT JU!!!!Sååå skulle jag villja ha!!! Jättefint!!!!
Var det ditt golv???

Ha en härlig dag!!!

`·.,(¯`·´¯)
(¯`·´¯).·´
`·.,.· L O V E
♥Kramar Mamma Millan♥
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Hanna i Det stora grå huset sa...

Underbart... Och fingerborgsblommorna sen då... Så vackra... Nu längtar jag efter min trädgård.

ha en fin helg!
Kram Hanna

Deaconess sa...

jättevackra rosor..Längtar till trädgårdsdax jag åxå. Siken tur ni har som bor så långt söderut...vi får vänta längre på att plantera och fixa å dona....
Hur gick det på tävlingarna i Danmark då???

sabina sa...

Med din vackra bild på rosen får man sommarkänslor och en längtan efter värme... Jag hoppas min klätterros klarat sin första vinter.. *nervös*