Populära inlägg

tisdag 10 februari 2009

Magasinet & Funderingar







Har under min bloggpaus funderat på hur jag vill fortsätta med min blogg.Ska jag starta en ny i samband med att jag kommer igång med min webbutik?Eller ska jag köra på som jag gjort innan? Jag är jättenöjd med namnet..När jag startade bloggen så ville jag göra en blogg som jag själv skulle gilla och så blev det......Men det verkar som om dom flesta vill se bilder från det egna hemmet.Jag kommer att fortsätta visa lite annat som jag gillar och det kommer också att bli lite rosor & trädgård.men också mer från det egna hemmet...



Jag älskade Magasinet och ser fram emot nästa,visst är Jeanne darc tjejerna duktiga
Om ni vill köpa något av mig så maila till mig susanne.kuggeboda@telia.com
Idag har min räknare stannat,varför vet jag ej.Någon som vet?
Lyckas heller inte få ut mina etiketter i bloggen,tänkte göra iordning etiketterna eftersom jag hade sådan oordning och nu får jag inte ut dem igen?



8 kommentarer:

LOPPISLIV sa...

Hej Susanne! Jaa du är tillbaka igen efter din paus, så härligt! Visst är de duktiga på Jeanne dé Arc, ett helt underbart magasin de gett ut. Har lusläst det flera ggr och varje gång jag tittar i den igen hittar jag något nytt som får igång min inredningsådra. Tycker du ska behålla din blogg, den känner ju alla till nu och så har den ett så fint namn. Jag ändrar lite på layouten ( färg, tex, bilder med mera) då och då för att göra om lite, precis som hemma så ändrar man lite hela tiden :-) Ha en fin dag...måste rusa till jobbet ( hemma på lunchen lite kvickt, kunde inte låta bli och kika in bara :-) Kram kram P

Bygatan sa...

Hej, jag har haft en härlig dag med härliga människor. Ser jättemycket fram emot hennes bilder sen. Kan tänka mig hur fint reportaget blir från Ert hus!!

Tycker din blogg är hur bra som helst och namnet är uppfinningsrikt, så håll kvar tycker jag.
På det tekniska kan jag tyvärr inte hjälpa dig...är superdålig själv.

Kram Lena

Brocante sa...

Hei og velkommen tilbake etter en pause. Kan du ikke bare fortsette som du gjør? Jeg får så mange fine ideer og inspirasjon hos deg. Lekre bilder har du også.

Anneli sa...

Hej, Susanne!
Hoppas att du fortsätter att blogga och inspirerar oss även framöver!! Ska bli spännande att få se hur din näthandel kommer att utformas...*ser fram emot*
Jag har köpt mina militära örngott på antikmässan i STHLM - låter dyrt men icke! Förra året fanns det en försäljare med hundratals och jag tror att jag gav ca 50 riksdaler/styck!!

Ha det gott och ett stort lycka till med butikenn!!

KRAM

Interiörboden sa...

Hej!

Tidingen ser helt underbar ut med mycket fina bilder :)

Ha en jätte bra kväll.
Kram Sandra

Jenny Oak Fae sa...

Tråkigt att du också känner dig nere...hoppas att det ordnar sig på bästa sätt..!

Jag känner mig både ledsen, förbannad, och orättvist behandlad, för mina grannar bryter både mot lagen och mot hyreskontraktet...så nu letar jag annat boende, det får bli ett generationsboende, typ en avstyckad gård som kan delas upp i 2 hushåll.

STOR kram från Jenny

<3

gamla skolan sa...

Åh ! Vad kul att du är tillbaka !! Jag tycker att du ska köra på med din blogg precis som tidigare , både med namn och innehåll . Kramar Susanne / den gamla skolan

Inspiration i vitt sa...

Vad härligt att du bestämmt dig för att fortsätta blogga. Att blogga tycker jag ska vara helt kravlöst, man gör det man känner för helt enkelt.
Ja det magasinet var så underbart vackert och jag längtar redan till nästa nummer.
Kram på dig/Ingela.