Populära inlägg

söndag 9 november 2008

Kakelugn& Änglavingar

Denna underbara kakelugn med en ängel på finns i 1800-tals huset som min dotter & hennes pojkvän flyttat in i,den är helt underbar...


Nästa vecka ska jag försöka mig på att göra en sådan här fin krans som Malin på Rosengården gjort,vi får se hur det går.... Bilden är Malins.


Fick denna lilla söta madonna av Sandra ,den passade perfekt på bibeln tillsammans med kortet från Jeanne darc living som jag också köpte av Sandra..



Köpte dessa underbara änglavingar & julkort av gulliga Sandra som har Alvas hus.









3 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Underbara bilder...och kakelugnen är verkligen ovanligt vacker!!!

: )

KRAM, Jenny

<3

Mitt hvite hus sa...

Så nydelige bilder du viser=) Kransen var virkelig flott=) Ønsker deg en fin uke0)
Klem Kerstin

Unknown sa...

Åh, vilken vacker kakelugn! Kram Petra