Populära inlägg

lördag 30 augusti 2008

Gammal köksö




Jag letar efter gammalt bord,skåp eller något annat att ha som köksö/avställningsyta i köket istället för den moderna jag har från Ikea.Över den tänkte jag ha en antik Fransk Maria Therese lampa.Har drömt om det här länge nu men inte hittat något som passar som köksö...Lampa har jag bett Lene (Butik Sophie)Hålla utkik efter,det är av henne jag köper mina Franska antikviteter av www.butiksophie.dk . Jag tar tacksamt emot alla tips om köksö..

4 kommentarer:

Rosengårdens Inredning sa...

Hej!
Det klart jag vill ha dokumentet.
Ska jag komma och hämta det hos dig, eller har du vägarna förbi....
Kanske får jag hem nåt ´som du kan ha till köksö, i början på veckan....
Ha det gott / Kram Malin

Lilla huset på prärien sa...

Ja det är otroligt vackert sådär med ett gammalt bord som köksö. Ser härligt ut med kronan också - hoppas att du hittar en!

Kram Jenny

Jenny Oak Fae sa...

Hoppas du hittar lampa & bord snart, kommer att bli SÅ fint!!!

: )

KRAM, Jenny

<3

Fredrika sa...

HEj, vilka fina bilder. VIll också ha en sådan krona!! Har en väninna som är antikexpert och skriver för Antik och Auktion - får be henne leta! hon går ju på mycket auktioner...
/Fredrika